Saturday, November 13, 2010

:: belOved frens!!::

bersedia untuk pulang...hari nie insyaAllah akan pulang ke rumah...walaupOn belum beli tiket tapi..yakinkan diri akan pulang jugak hari nie... huhuhu..maka,selesai sudahlah kehidupan di ukm ini..hOpefully semuanya berjalan lancar, insyaAllah. hampir 4 tahun di sini..wOw! memacam kenangan.. seperti yang teman udah citer dalam entry yang lepas2.... i will miss all Of them!

untuk entry kali nie, just nak ucap a lOt Of thanks !! tO my dearest frens... cik mun (MURNI MOHTAR) dan cik zi (SITTI NAZIRAH RAMLI).. banyak sangat kenangan pahit dan manis teman lalui bersama mereka berdua ini....macam2 perasaan akan timbul apabila bersama mereka berdua ini.. tapi, itulah yang membawa kepada satu makna yang terlalu bernilai iaitu persahabatan.

1st sem masuk ukm, kami memang bertiga...dek kerana kami 1 kOlej, dan 1 kOs ..maka, lebih senang untuk bergerak bersama..teringat lagi 1 st time kita bertiga nak pergi buke pOse dengan seniOr.kunun hati berkObar2.. buke pOse kat luar kan, excited giler time tu... dalam otak dOk pikir, menu apa nk ditempah..memang tip tOp la.. dOk fikir, then..alih2.. seniOr bawak p bukak pOse kat masjid.. ngeeeeeeeeeeee~~ diam seribu bahasa kami bertiga.. tak terkata apa, malu weh........ udah le pakai seluar, jeans, hOk yang senior semua pakai baju kurung, jubah segala.. adehh... kenangan sungguh! ~~ tu dia...wajah2 kami mase muda2 dulu..1st year lagik ~~
tapi, bila teman dan cik zi berhijrah ke kOlej lain, maka.. cik mun tertinggal di kkm... (sOry cik mun..kami tidak berniat meninggalkan anda di situ tatkala itu..huhuhu) makanya, teman seringkali ke mana2 sahaja dengan cik zi la...yea.. sungguhpun pada mulanya agak sukar untuk kita mengenali hati budi masing2, namun, itu dijadikan cabaran dan pengalaman untuk kita mengenal erti persahabatan...
~~ nie muka dah agak matang cikit..tahun 4 hehehe ~~
khas untuk kOrang berdua :

cik zi..
pada mulanya, memang susah kita nk fhm diri kO..kadang2 ade kekompiusan, kekeliruan.. Oh tidak! ngeeeeeee~~ dan ada pernah kita buat eksperimen..wah gitu.....hehehe, eksperimen untuk memahami kO dengan lebih mendalam la..hehehehe..kO fhm2 la kan, naik hOnda 70 so, agak slOw. tapi bila dah lama2 kenal kO, akhirnya.dapat jugak kite faham kO.. ceeewaaaaahhhhhhh...hahahaha. dengan kO memang banyak yang kita lalui bersama.. memang banyak kenangan. tak terungkap dengan kata2.. ke sana, ke sini..asyik berdua.. di mana ade kO, di situ ade kita, di mana ada kita, di situ ade kO.. kalO sOrang2, mesti orang pelik.. kan.nasib baik la Tuhan itu takdirkan kita bersama kO kat bumi ukm nie.. yea! kawan adalah paling utama apabila kita berjauhan dengan keluarga.. dan bersyukur sebab kO ditakdirkan dengan kita..ngeeeee.....kalO nak di'story'kan kan sini tentang kenangan2 kita, sudah tentu entry ini akan berjela..dan jari jemariku ini akan menari2 dengan penuh kepenatan..hahahaha.. makanya, sama2 kita simpan kenangan kita bersama itu sebagai satu nostalgia yang sangat istimewa dalam hidup kita.. ha! yang paling penting time practical.. huhuhu, memang giler banyak kenangan.suka duka..fuh! menangis teresak2..huhuhu, kO ingat x?? hehehe... kita sayang giler kat kO... harap persahabatan ni kekal sampai bila2.. thanks fOr everythings! halalkan segalanya(takut ade yg terambil tanpa sedar) and last but nOt least...... kita minta maaf jika sepanjang persahabatan ini.. kita ada mengguris hati kO, menyakitkan hati kO.. dan melakukan kesilapan yang kO bengang giler.. huhuhu, maaf sangat2.. keep in tOuch!

cik mun...
kepada cik mun sahabatku.... ngeeeeeee~~ cik mun sahabat yang sering berkOngsi perasaan dengan teman.. ala2 tOuching gitu.. kitOrang kalO berdua, mula ngendeng2.... sehinggakan en.vespa jeles dengan keakraban kami berdua...oOoppss!! cik mun rajin melayan kemanjaan kita, hehehe...bila ada masalah, cik mun slalO stOry dgn kite, sama jugak dgn kite..cik mun suke usik kite tau! tapi usah bimbang ..kite pOn suke usik cik mun..hehehe.. cik mun memahami kita, dan kadangkala kesedihan yang kita alami, mampu terubat dengan adanya cik mun tau.. huhuhu. setiap kali ulangtahun kita, cik mun mesti bagi hadiah.. kite betul2 terharu.. cik mun sentiasa ingat besday kita..wah! memang kadang2 menitis air mata sebab udah besO dapat lagi specil gift.. tak pernah tinggal walau sekali.. sangat kita hargai. kalO nk gojeng2.. nak ngengade, dengan cik mun la...tapi, pasni.. kita dah tak bOleh nak ngengade ngan cik mun lagi..harap sangat cik mun sentiasa ingat kita.. kita sayang giler kat cik mun..kite harap, semua kenangan kita bersama sentiasa diingatan..kekalkan hubungan persahabatan ni hingga akhirnya.. thanks fOr everythings! dan kite juga mintak halal kOt ade terambil ape2 secara sengaja atau tidak sengaja...ngeeeeeee~~ (bOleh gitu?) dan akhirnya, kita minta maaf jika ade terkasar bahasa, tersilat kata yang mengguris hati.. melakukan kesilapan yang membuatkan mun menyampah dengan kite. Oh tidak! i;m sO sorry.. keep in tOuch!

kita sayang kOrang berdua.. kita harap persahabatan ni kekal sampai bila2.. jangan simpan segala perasaan dendam dan benci dalam diri kita semua.. maafkan kita jika ada buat salah dan sila sepanjang hampir 4 tahun bersama kalian berdua... banyak sangat bantuan yang korang hulurkan.. banyak sangat kenangan pahit manis dengan kOrang.. dan banyak sangat pengalaman baru bersama kOrang... ok.. take care my frens! lOve bOth Of U sO much!!
kita akan sentiasa merindui kOrang... emm...... :(

keep in tOuch!

p/s : nanti mai la kuala kangsOr, ye Puan Zi dan Puan Mun.. bawak anak2. jangan lupe lak bawak en.Nuur dan En.Din sekalik! kite faks kan map kat kOrang nanti erk.sebagai excO bahagian perhubungan, saya perlu menegaskan supaya jangan ada sebarang pertalian yang terputus occay! kalO putus..sambung balik...... ok babe!

p/s : cuba tengOk posisi di atas,kedudukan kita bertiga still tak ubah.. sama je..yeah! harap hati kita bertiga juga still tak ubah macam tue.. keep in touch!!


3 comments:

ilan nur said...

saya sangat touching dengan entri ini. huwaaa xd geng nk ngendeng2. sedihnya....tasha...

heart by heart.... said...

mun...jgn la sedih...kita akan datang ukm lagi..jumpe korang sume.kita dapat keje kat subang...nanti free, kita g sana tau :) tak mau sedih2..ye

heart by heart.... said...

mun...jgn la sedih...kita akan datang ukm lagi..jumpe korang sume.kita dapat keje kat subang...nanti free, kita g sana tau :) tak mau sedih2..ye