Tuesday, March 29, 2011

:: akhirnya..milik kita :) ::

tanggal 18 mac..tiap2 tahun pasti kita tidak akan lupa, tarikh yang begitu indah untuk kita..tarikh kita mula2 kenal..mula2 mencintai antara satu sama lain..tarikh yang sangat bermakna bagi kita..setiap tahun pasti kita tidak akan lupa...18 Mac 2002 tarikh yang bermakna..dan kini, 18 Mac 2011 juga bermakna bagi kita apabila kita disatukan dengan sekali lafaz..awak menjadi suami saya...dan saya kini milik awak....sungguh saya tidak menyangka hubungan kita akan kekal sehingga kini...alhamdulillah..mOga Allah kekalkan hubungan kita sehingga ke akhir hayat..

tanpa kita rancang, segalanya terjadi dengan izinNya..."kita hanya mampu merancang, tetapi Allah menentukan segalanya." saya percaya segalanya telah ditentukan...walaupun pelbagai dugaan yang kita terima, kita mampu untuk hadapinya bersama2..walaupun kadang2 kita rasakan dugaan itu sangan berat untuk kita pikul,tapi kita tetap bersama untuk menggalas segalanya..dan selepas ini, akan ada cabaran dan dugaan yang lebih besar untuk kita pikul, insyaAllah..mOga dipermudahkan segalanya..

" abang rasa bertuah jika dapat miliki sha 5 tahun akan datang. itu harapan dan impian abang. insyaAllah, abang dapat kerana abang percaya pada diri sendiri. sha berjanji pada abang untuk jadi isteri dan ibu kepada anak2 kita ye" ni ayat2 awak dalam surat cinta kita..satu2 nya surat yang pernah awak bagi pada saya sepanjang kita bersama..ini ayat last awak tulis dalam surat tu..surat yang awak bagi pada 2006...dalam kiraan saya, genap tahun nie 5tahun usia surat tu...dan saya tak sangka, apa yang awak impikan 5tahun yang lepas, telah pun terbukti kini..alhamdulillah..dengan izinNya..

saya sayangkan awak MOHD 'AIZAT BIN MOKHTAR..saya terlalu sayangkan awak...terima kasih di atas segala2nya..saya harap, mahligai yang kita bina ini, kekal hingga ke syurga.awak adalah yang terbaik untuk saya....saya sayangkan awak!~~ saat2 yang penuh mendebarkan..saya dan awak~~
~~ saya harap kita akan kekal bahagia selamanya~~

walaupun pelbagai dugaan dan cabaran yang kita telah lalu, sedang lalui dan akan lalui...saya harap dan sentiasa berdOa mOga kita sama2 mampu untuk menghadapi segalanya dengan tenang....

saya sayangkan awak AIZAT!






4 comments:

:: c.i.n.O.n.e.t :: said...

uuuu touchin2... :P


tasha....hope ko bahagia hingga ujung nyawa k... :P tahniah dah dapat soulmate...kite sonok sangat tengok korang hari tu... :)

:: c.i.n.O.n.e.t :: said...

erm kalo kitorg wat reUnion matrix ko kene datang jugak!!!xkire!!!....tp cik abg tinggal r....hahhahahaha :P

Pnut said...

terharu dan sebak pulak baca catatan ni.
Moga dirahmati dan dilimpahi rahmatnya rumah tangga kalian.

Bahagia selamanya.. aminnn

heart by heart.... said...

cinOte~ time kasih bebanyak....
ala...xleh ke bawak p reuniOn sekalik..hahaha

wenco~insyaAllah...amin..time kasih~