Wednesday, August 10, 2011

:: selamat berpuasa ::

assalamualaikum.....
selamat berpuasa semua.....baru nak buat ucapan, walaupun sudah 10 hari berpuasa.... udah lama tidak mengaktifkan diri di facebook mahupun blog nie..sudah masuk hari ke-10 di bulan yang penuh keberkatan ni.. alhamdulillah, diberi kesihatan yang baik dan dipanjangkan usia untuk menjalani kehidupan di bumi Allah.

sudah 2minggu menjadi guru tadika.. dan sudah 2minggu juga menjadi guru tuisyen.. alhamdulillah, segalanya dipermudahkan .. dan semoga semakin dipermudahkan.. melayan karenah anak2 sangat memenatkan tambah2 dibulan puasa tetapi sangat menyeronokkan.. hahaha...ayat skema! that's why jarang2 online sebab.. balik je dari tadika, pergi ajor tuisyen lak.. balik ajor tuisyen, udah sibuk memasak.. berehat.. sungguh sibuk.. tetapi seronok! alhamdulillah rezeki kurniaan Allah yang begitu meluas untuk hambaNya.. alhamdulillah.. thank you Allah!

hari ni belum pasti apakah juadah berbuka puasa..erm, terasa nak beli je makanan kat bazaar.. terasa malas nak masak pulak ari ni.. kebiasaanya masak jugak, walaupun penat..cincai2 je..sebab lagi puas kalo masak sendiri, cuma ari ni tetibe terasa nak tukar angin... so, tunggu en.vespa balik, jOm g bazar ramadhan :)

No comments: