Sunday, August 23, 2009

cuti sakit...1 hari di putrajaya....

hallo..hallo..hallo..kembali semula setelah beberapa kurun tak on blogspot nih...huhuhu..cedihnya..thanks to my beloved fren (mun..mun) yg sudi menjadi cikgu ajar aku edit2 blog nih.cian kan,nk wat blog pun xreti...huhu.cikgu mun ajar aku mllui ym jer...alhamdulillah...akhirnya berjaya menjadi pelajar cemerlang cikgu mun..mun..(ahaks!!)kembali kepada cite kite kali nie...actually ni cite 1minggu yang lepas..camni kisahnya..


hari rabu romate aku demam panas, then dia p pusat kesihatan (pk) bt pemeriksaan..then, dia blik je dr pk..dia ckp dia nk blik umah coz da tak larat dok kat ukm nk survive time sakit mmg susah, gpun xde orang nk jaga kan...so, aku pn ok la...lepas 2 hari dia blik,ari jumaat kerani klej call aku then dia suruh aku g pk wat pemeriksaan..terkezut gak...ape hal le aku kena p pk lak..bile aku tanya2..kerani tu ckp romate aku suspek H1N1, pergh!!! terkezut aku...ptg tu trus p pk. bile da check sume, tetibe lak temperature aku naik..huhuhu, demam gak..walhal b4 nie xde pe2 pun...terus kepala jd pening+badan lemah+panas badan+rase cam nk tido jer...badan panas giler..ptg tu aku call mak...call aizat..gtau la sume2 nih...aku dok je la dlm bilik sorang2...cedih btul..time skit xde sape2 disisi(huhuhu)..

pagi esok pas subuh..aizat mesej aku dan cakap nk datang amik aku ngan besfren dia (lah).aku serba salah gak...tp erm....xpe lah kan...aku pun bangun, siapkan barang2 sume untuk bawak blik kg..kul 11.00pagi camtu diorang sampai..nasib baik la tak sesat..diorang nak p jalan2 kat putrajaya..uish!! dah le teman tak larat, deme ajak teman jalan2 plak...ikut je la...coz aku dok je dlm keter tu..
punye lah berjalan sakan..1 putrajaya diorang jelajah....sume taman kat putrajaya diorang teroka...huhuhuh...penat teman...penat.. nak tak nak..follow je lah..siap bawak pamplet lg...pemandunya Lah..co-pilot nye aizat...dari pagi tu sampai la ke lewat petang...da abis jelajah putrajaya, kami g lawat ex-girlfren Lah kat Uitm...huhuhu...dekat kul 8mlm baru kami bertolak pulang...huhuhu...aku yang demam pun bleh sembuh ikutkan gelagat diorang nih...
tengok la...ade pic aku+aizat+Lah...time nie aku tak larat sgt..muke pun dah mcm poyo jer....sabau je la..
p/s : the date on the pic is not true...(not setting..)






hehehehe...poyo sesangat, nak tau sape yang amik gambar kami bertiga....hehehe, kitorang set timer then berlari2 ke tempat yg agak cun...berdiri atau duduk di situ..kemudian...click! terhasil la gambar kami bertiga...hahaha, sangat kelakar time tu...cam budak2 pun ade...kepale otak sume mmg giler2...

No comments: