Tuesday, April 13, 2010

:: hari ini hari selase::

tatkala menunggu saat-saat nak keluar dari bilik g dating beramai2 dengan 'mama manisah' terfikir nk mencOret kat blOg nih...huh! hujan lebat le pulOk...camnO nak poie nih adehh...Orang ujan2 nie tidO kan best! yang kite kena g fakulti..wat meeting lak...tapi takpe..meeting yang amat berguna untuk practical yang bakal menjelang beberapa hari lagi..huhuhu..tak sabO nak berpractical...hahaha excited benOr da nie (pOyo nye!).
yea..final exam baru habis 1 paper untuk minggu nie...TAPI...tunggu kemun
culan selepas ini...uuuuwaaaaaa......berderet-deret exam... meh teman nk citer start:
19/4~ MANUSIA DAN CABARAN GLOBAL
21/4~TEKANAN DAN SOKONGAN PENGAJARAN(PAGI) ~GEOPOLITIK (PTG) untuk 1st time 2paper 1day!
22/4~PERANCANGAN PEMBANGUNAN WILAYAH
23/4~PEMERHATIAN KLINIKAL ANTARA DISIPLIN
28/4~PENTADBIRAN DAN PENGURUSAN PENDIDIKAN KHAS


seE....berderet kan?? tak sangup untuk menghadapinya..tapi itulah realiti!! ya Allah permudahkanlah segala urusan hambaMu ini ..tenangkanlah hambaMu ini ketika menghadapi segala dugaan yang Engkau berikan..amiinnnn.


mOga ketensiOnan tidak melanda teman...insyaAllah, setakat nie semuanya dalam keadaan terkawal..CUMA sekarang teman berada dalam zOn kegawatan ekOnomi..huh! ya Allah...dugaan yang memang sukar untuk dihadapi tatkala teman berada dalam zOn ini...walaubagaimanapun, harus ditempuhi..bukan redah..tapi teman redha apa yang diuji oleh Nya..pasti ada hikmah..yang penting sentiasa berdoa, berdoa, berdoa dan terus berdOa...(pesanan mak ^_^)

misS u a lOt !!
p/s : tajuk post xde kaitan..maap yek ;)

No comments: