Tuesday, April 26, 2011

:: terima kasih ya Allah ::

alhamdulillah..
terima kasih ya Allah..
bersyukur dengan kurniaan Allah..
menganugerahkan awak dalam hidup saya..
sentiasa menyayangi saya...
sabar dengan karenah saya..
setia dan tetap setia dengan saya..
9tahun kita bersama...
hati awak tetap sama seperti dulu tanpa sedikit pun perubahan...
tabah mengharungi segala cabaran hidup bersama saya..
awak sentiasa mengajar saya erti kehidupan..
awak akan tunaikan segala yang saya inginkan..
awak memahami apa yang saya fikirkan..
awak menghulurkan apa yang saya perlukan..
tidak pernah awak tunjukkan kepenatan..
tidak pernah awak tunjukkan keletihan..
ukiran senyuman sentiasa terlakar apabila awak pulang..
dalam saat awak keletihan, awak tetap gembirakan saya..
lawak yang awak ciptakan..menggelikan hati saya..
awak meringankan bebanan saya..
awak sentiasa terbaik dalam hidup saya..
awak sentiasa disisi saya di saat saya sedih..
awak mengajar saya erti cinta Hakiki..
cinta yang Maha Esa..dan cinta manusia..
saya bersyukur, kerana Allah mengurniakan saya seorang suami yang cukup terbaik..
dalam hidup saya..saya akan sentiasa di sisi, menemani awak selagi hayat saya masih ada ^_^







3 comments:

ilan nur said...

terharu. nak kahwin jugak. haha. tapi serius terharu. sebak plak.

heart by heart.... said...

mun...insyaAllah, ade jodoh..akan tiba masanya....mun pon akan ade perasaan camni gak...insyaAllah..lebih baik lagi :)

ilan nur said...

mudah2an. doa2kan jelah