Wednesday, October 6, 2010

:: citer raye kat ukm::

hari nie baru nak stOry2 pasal jamuan raye geng-geng teman prOgram pendidikan khas.. fuh! udah berkurun lame pOn sambutannya..sekarang baru nak citer... kesibukkan yang terlampau melanda sekarang....oOhhh tidak!!!!

Okey, 28 September yang lepas, telah berlangsungnya sambutan raya yang julung2 kalinya diadakan oleh kitOrang..selama 4 tahun kat UKM nih, tak pernah nak buat..nie semua udah nak abes belajO..baru le terpikir nak buat...menu kitOrang malam tue, nasi beriani +lauk2 lah.. tak ingat dah... punye nak makan nasi malam tu, makanya, siang tu teman tak makan...hehehe, simpan perut untuk makan..kalO perut penuh, tak besst le g jamuan kan.... tak boleh masyukkkkkk...btw, nie la moment yang sangat bessttt! kenangan2 terindah tatkala menghabiskan sisa2 hidup di ukm.. huhuhu..sedih nya! macam2 kenangan yang pernah dilalui bersama..mOga kita tak lupa antara satu sama lain...


especially tO my belOved fren..mumu and zizi......banyak kenangan kita bersama kan.. hurmm...sedih pulak, okey lah..bab mumu and zizi nanti kite citer kemudian... tak mau sedih2 lagik sekarang nih..tak bOleh..tak bOleh.. jOm kite layan gambO raye ari tu..


cantek-cantek belaka diOrang nih malam tu... semua ala-ala artis gitu...ngeeee....
ada plak upacara tukar2 hadiah ...teman dapat special gift dari faizal aka debOt..tq debOt!!

tengOk..itu dia jurufOto kitOrang pada malam kejadian...cik munnnnnnnn yang penuh khusyuk nak snap gambO :)

yea..teka itu sape...??ha..udah terang lagi bersuluh... hOk yang sebelah kanan tue, intan natasha..cosmate teman yang mendapat anugerah juara pakaian paling meletopsss.. memang canteek baju intan natasha nie.. tapi, hOk yang kiri tue..hahaha..cemane bOleh ade gambO dia kat situ..????
sungguh musykil+kelakOr nye...tetibe ade terselit plak nama teman as the 2nd one yang dapat anugerah tu..ape kesssssss??? muahahahahaha... nak tergelak sungguh nie, ape la yang meletoOpss kat baju teman malam tue tak tau le... adehh...malu sangat.. cemane bOleh terpilih huhuhu.. kalO betul2 meletOps tak pe ini... suam-suam kuku je...adehhhhh... nak bergambO nie pOn rase tak tahan dah nak tergelak..sabO aje le... sape yang memilih nie... hurmm... segan teman... ape2 pOn time kasih bebanyak kepada semua... malam tu memang besst! perut kenyang..dapat hadiah lagik... syOk!


1 comment:

Cik Mun said...

motif gambar sabotaj