Friday, October 8, 2010

:: fOr da last! ::

yeeeeeehaaaaaaaaa...sudah masuk minggu ke-13 di UKM.. di saat minggu2 terakhir nie, makin banyak kOje perlu dibereskan.. akibat daripada beberapa perkara yang tidak dapat dielakkan..maka, terdapat beberapa perkara tergendala untuk seketika...hurmm... tidak perlu untuk menyalahkan sesiapa kerana.. setiap insan di dunia pasti membuat kesilapan..dan yang pasti kesilapan itu akan mematangkan diri...(mudah-mudahan). Kesilapan yang bermula dari diri kita juga.. kengkadang, melihat akan karenah manusia.. sukar untuk kita jangka..sukar untuk kita duga..sukar juga untuk kita fahami.. dan berkemungkinan Orang juga sukar untuk menjangka..menduga dan memahami kita.. maka, terimalah seseorang itu seadanya....jangan la kita membenci seseOrang kerana belum tentu ada Orang yang menyukai kita.. hurm..... sekadar renungan dan muhasabah diri...

Okeyss.... mula 25/10 tO 14/11 student2 ukm nih sibuk le ngadap buku..becOz nak exam.. especially teman ..time orang sibuk study nota2 kecik. hOk depa buat warna warni...teman baru mula nk mengumpul nOta....muahahaha..memang giler..sekarang nih, usah kata buku, habuk nOta pOn takde..huhuhu...jangan tiru gaya ini! itu le teman... suke study last minute..kerana ape? kerana sikap malas. full stOp.

ok... meh tengOk jadual exam saye..ngeeeeeeeeee~~ekceli, 5 subjek saye amik... tengOk tu... berderet kan....... tapi.. yang paling bestt...final paper just 2 subjek je....... (tengOk tu, hOk ade tulisan pepanjang tu je hOk yang ade exam..) ngeh...ngeh..ngeh....... gumbira hati...bOleh rehat2 cikit sem nie.. untuk final paper..hehehe... saye sukkeeeeeeeeee sangat! tarikh exam saye 27/10 dan 2/11....sOnok!sonOk!... tak sabau nak abes!!masuk ke alam baru...alam baru????? :)

No comments: