Sunday, May 29, 2011

:: sOnok dapat hadiah! ::

assalamualaikum...
alhamdulillah, segala puji bagi Allah.. memberi kesihatan dan keafiatan yang baik untuk teman menaip seberapa ayat yang mungkin di dalam entry kali ini.. semalam.. akibat perlawanan bOla liga juara-juara Eropah..teman bersekang mata bersama en.vespa dan adiknya dengan gigih pergi menOnton bOla kat kedai mamak...huh! bukan sebab teman minat, tappppiiiii sebab tak nak tinggal sengsorang kat umah...huhuhu.. maka, terpaksa la ikut jugakk... macam2 karenah dan reaksi penonton2 bola nih...hahaha, kelakOr sungguh... pukul 2 kami dah gerak keluar rumah, hingga lah pukul 4.45pg bru lah kami balik rumah... waa.........memang sudah berat ini mata..Oowh...macam mane la diOrang bOleh bersekang mata nonton bOla tetiap malam..then, esOk lak kOje..huh! idakk ler teman....

Okeys! citer petang semalam, en.vespa balik kOje, kemudian, tersenyum2 kat pintu..adeh! awat plak nih.. takpe, teman buat bOdo jer..hikhikhik...sambil ambil bekas makanan yang dibawa bekal pagi tadi..en.vespa tetibe bersuara " abang ade hadiah untuk sha :) " wah! terkejut le plak...uishh..hari ni hari ape erk...terfikir tetibe.. hehehe..." tadaaaaa............ nah, amik nie... ni memang niat abang, nak hadiahkan pada sha benda nie " ya Allah, sOnok nye rasa..jarang2 en.vespa nih nak buat kejutan, bagi2 hadiah bagai...Owh.. ya Allah, rasa sangat serOnok... bila dibuka bungkusan itu..maka, hadiahnya....................alhamdulillah, memang teman teringin sangat nak memiliki buku nie..insyaAllah segala ilmu kehidupan ade di dalamnya, pernah cari di pekan ipoh, semua kedai pergi...semuanya takde..alhamdulillah hari nie, en.vespa bagi..sungguh besar hati rasanya... alhamdulillah, terima kasih abang...terima kasih banyak-banyak .....tasha sayang abang.... (",) mOga kita sentiasa memantapkan lagi keimanan dan tingkatkan ketaqwaan kita kepada Allah...

3 comments:

Cik Mun said...

nk pinjammmm. hehe

heart by heart.... said...

bOleh..mai ler datang perakk :)

Cik Mun said...

sempat lagi. baiklahhhh