Thursday, March 25, 2010

:: emOsi teman ^_^ ::

ermm....udah berhari-hari meninggalkan blOg nie akibat menyelesaikan tugasan-tugasan yang perlu diselesaikan. yeah! akhirnya dapat juga selesai dengan sempurna..alhamdulillah..lastweek teman balik kampung..huh! memang sO excited..seronok dapat balik kampung..seronok sgt2..ermm..bagi teman jiwa teman tenang bila dOk kat kampung..dapat bual2 dengan mak..puas and hepy sangat..segala masalah akan hilang dan ketensiOnan berkurang bile dapat jumpe mak..selagi ada hayat dikandung badan, teman takkan sia-siakan masa yang ada untuk sentiasa disisi mak!! akak sayang mak!!

sejak beberapa hari nie teman rasa emOsi teman tak berapa nak stabil..mungkin sebab beberapa perkara yang menjadikan teman terasa hati dan syahdu sgt..(ahaks! tetibe syahdu ni..ape ke hal nye??) setiap orang ada masalah kan..dan kadang-kadang bila masalah itu sentiasa membelenggu fikiran kita, akan menjadikan kite stress di tahap maksima seterusnya terus bUrn-Out! huh..bile da burn-Out..mmg susah ler nak dipulihkan lagi..tapi ade je teknik-teknik nye..hehehe..teman pOn baru tau de perkataan burn-Out tu sejak amik kelas tekanan dgn Dr.rOSADAH..hehehe, thanks Dr!

thanks tO kak maria yang banyak bagi semangat and kata2 perangsang..thanks kak maria! my belOved sis! betul kata kak maria, Tuhan tidak akan uji hambaNya melainkan Dia tahu bahawa hambaNya mampu untuk menghadapinya..kan.bila kita rasa diri kita susah, ada lagi orang yang lebih susah dari kita, bila kita ada masalah, ada lagi orang yang lagi banyak masalah dari kita..sentiasalah bersyukur..Allah uji kita kerana kita insan terpilih dari berbilion-bilion hambaNya..specialkan ;)


No comments: