Tuesday, March 9, 2010

:: prOmOtiOn bAraNgaN EngLisH StyLe::

salam....entry kali nie just fOr promosi barang2 english style..sesape yang berminat and teringin benor nak memiliki..bleh ler layari http://www.senangingat.com/

segale ape yang tertera di bawah ni teman copy paste dr http://ceritapnut.blogspot.com

harga ni adalah untuk promosi selepas ini MUNGKIN, saya bilang MUNGKIN, mungkin akan naik sedikit, atau mungkin juga kekal, bergantung pada tahap supplier bagi harga-harga terkini kepada saya.

Untuk pembelian melebih 150 ke atas, boleh bayar dua atau tiga kali, konsep saya ialah, win-win situation camni :-

* katakan berminat dengan kabinet harganya RM280, so boleh bayar dua kali, atau tiga kali.

* Tetapi, sebab perniagaan ini Online, maka barang akan anda perolehi selepas pembayaran terakhir selesai, saya akan uruskan penghantaran.

* Untuk barangan perabot saya akan hantarkan sendiri ke rumah anda. Charge penghantaran RM10-20 bergantung pada lokasi anda.

* Untuk barangan yang kecil, seperti pot, vase, plate saya akan gunakan courier untuk penghantaran, dengan charge penghantaran ditanggung pihak anda.

* Sekiranya berminat dengan sesuatu barangan, sila email/sms saya code barang, kuantiti dikehendaki, dan saya akan membuat booking dengan supplier (saya tidak simpan stok, saya hanya membuat pembelian berdasarkan pesanan anda)

* sekiranya confirm barangan anda, pembayaran hendaklah dibuat dalam dalam tempoh 3 hari dari tarikh pesanan, atau setiap hari Jumaat, kerana bekalan stok akan dibekalkan setiap hari Sabtu, sekiranya terlambat, pesanan anda akan dibawa keminggu hadapannya.

meh jamu mata meh...erkkk harga-harga ni tak termasuk periasan dalam pasu/atas kabinet, harga tu harga kabinet/pasu je...




















































Erkkk ok tu je buat masa ini, sebarang pertanyaan leh tanya kat chat box, email, komen, sms..

p/s :untuk gambo yang lebih jelas, sila click pada gambo.. tq ;)

No comments: