Friday, March 12, 2010

::mAdAh hELaH + piC besh! ::

kehidupan yang penuh dengan bermacam dugaan dan rintangan..adakala kita di atas, dan adakalanya kita di bawah..maka, sentiasalah bersyukur dengan apa yang kita ada. Kadang-kadang, apa yang kita rancang belum tentu dapat kita laksanakan, sO..rancanglah sesuatu itu dengan bijak moga dapat dilaksanakan dengan baik..jangan hanya sekadar omong kosong, tapi tidak mampu untuk dilaksanakan.. jangan hanya selalu berangan tapi tidak pernah nak berusaha menjadikan angan-angan itu suatu realiti! tulah realitinya, ianya berlaku tanpa kita sedari...kan. kehidupan di dunia hanya sementara, jangan hanya mengejar dunia sampai kita lupakan segalanya. jangan juga kita memandang rendah pada orang lain kerana belum tentu kita dapat melakukan apa yang orang lain lakukan walaupun dia tidak digelar doktor, profesor Or sebagainya. setiap antara kita memerlukan antara satu sama lain, even tukang kasut, mahupun cleaner...or whatever...misalnya kita andaikan cleaner tu takde, pe akan jadik???maka, fikir-fikirkanlah...setiap manusia ade kelebihan tersendiri,kan..

huh! dah bermadah helah plak teman. erm bukan ape..ade 1malam teman berbicara dengan en.vespa...dan tetibe plak en.vespa bersyarah plak dengan teman..dari jam 11.30pm~3.30am kOt...huh! naik cair telinga bila phone tu dOk melekat je berjam2...tapi, disebabkan leteran yang memberangsangkan, maka teman tabahkan hati untuk menjadi pendengar yang setia.. ;)

en.vespa nie,kadang-kadang kalo call..takde mende nk cakap..biase kalo call kitorang borak2 rasenye ade la lebih kurang 5minit...tak tau nk cakap ape dah, lagipun dia penat..koje sampai ke petang..malam tentu-tentu le nak rest kan...tapi, kalo ade satu-satu masa yang dia berminat nak cakap...ha amik kO...sampai 2~3 jam...hehehe..teman tak kisah, sebab apa yang dia cakap tu semunya berguna pada diri teman dan juga dia...bukan omOng kosong...ayat yang skema di atas pun dipetik dari kata2 dia la....

ape2 pun, thanks fOr all adviced that u give fOr me...hehehe, ala-ala cakap Omputih gitu..hehehe...memang awak selalu bagi nasihat yang sentiasa mematangkan diri saya..walaupun kadang-kadang awak marah saya, pastu saya merajuk sebab kena marah..huhuhu, tapi, bila akhirnya saya dapat "kenalpasti" sebab awak marah saya hanya semata-mata nak saya menjadi yang terbaik untuk diri sendiri dan awak..dan semua tu awak lakukan juga sebab awak saya sayang saya!! thanks, dear! =)
p/s : jOm kite layan pic bawah ni, pic teman bersama artis-artis muda...yang nak sangat bergambO dengan teman...hahahhaa (sangatlah perasan teman nie kan....ngeh..ngeh..ngeh..)

bawah ni pic teman dengann amylia AF3..tomei2 jer...


















bersama fara fauzana dan kak engku di majlis sambutan besday fara...hehehe besh!!

















sekian untuk kali ini...esOk teman ke seremban, fieldwOrk kat sana...nak kire berapa jumlah kedai yang ade kat sinun..hehehe

No comments: