Sunday, November 8, 2009

:: KESengaLan mAksiMa::

cuba teka...ape yang tersirat dan tersurat di dalam beg besar ini...
????????????????????????????????????????????????????????????????????????



tiba2 pintu kami diketuk..tuk..tuk..tuk.. dan apabila kami open the door...beg besar ini sudah berada di hadapan pintu...kemudian, beg tersebut dibawa masuk ke bilik..dengan perasaan takut+seram.. teka-teki yang bermain difikiran masih tiada jawapan..apakah yang terisi di dalam beg ini??siapakah yang menghantarnya??

jengg...jengg...jengg....



kemudian, bagi menjawab persoalan yang bermain difikiran..beg tersebut dibuka dengan perasaan ragu-ragu dan sangsi....


kami biarkan seketika...beg tersebut..perasaan semakin takut, jantung berdegup kencang..apakaha sebenarnya yang berada dalam beg tersebut...


selepas beberapa minit....tadaaa....cis! engkau rupanya...si Khai, my beloved rumate....


rupanya kepala manusia yang bermuka comei lagi cute dalam beg tersebut....
poyo jer.....



setelah bebas daripada cengkaman..."aku bebas...."


alamak!! terlebih sudah....cak!!


akhirnya keluar juga dari beg tue...........



hahaha....ni lah keje kitorang dalam bilik...merapu, menyengal, menggedik...macam2 me__ lagi lah.... firsly, teman nak tido..time tu about kul 4> ptg...si Khai rumate teman nie...sakit kepala migrain...tak tau ape punca tetibe jer migrain(hehehe...) so, dia tak boleh tido...teman pun, as rumate yang baik dan penyayang...(ahaks!! )layan la dia..sembang2 ketawa2...pastu..mata dah nak terlelap, tetibe dia cakap nak mengemas barang...al-maklumlah..barang2 dia nie, berguni2....so kena kemas awal...supaya takde yang tercicir nanti bila nak simpan dalam store...so, teman pun biarkan je lah dia mengemas..

setelah beberapa minit dia mengemas...teman nengok je lah...tetibe dia amik beg kertas besar tu, then masukkan diri dia dalam beg tu...apahal plak la dengan si Khai ni...pelik gak kan... firstly nengok dia buat keje tu..teman wat bodo jer...secondly nengok...uish,tak leh jadik nih...memang tak leh wat bodo...kena wat pandai gak...hahahahaha....

so, teman pun join sekali menjadi sengal macam dia...hehehehe...dia masuk dalam tu, teman amik gambo...dia pun posing sana..posing sini...ala-ala model beg gitu...lepas buat keje2 bodo tu, kitorang nengok balik gambo yang teman snap...hahahaha...memang kelakor...tahap sengal betul...boleh wat keje-keje camtu...orang lain study for exam, yang kitorang dok merapu meraban dalam bilik....oleh yang demikian, migrain Khai pun hilang dengan tiba-tiba selepas kejadian in... =)

hahahahahahahaha......khai..khai..khai...khai....
sampai tahap manakah kesengalan kita sekarang????????????


nie lah 2 orang yang sengal itu ( gambar bukan sekadar hiasan.......ngeh..ngeh..ngeh..)




p/s : 1) intro for this entry tidak boleh dipercayai..tidak ada kena mengena antara yang hidup..mahupun yang mati..
2)anda yang menentukan masa depan anda :-)





























































No comments: